20 Mei 2008



Senyap ,Dingin dan Tepu.

Dalam bab2 meeting, gua mmg gagal. Hanya berani bersuara di dalam perut. Lepas meeting mula la macam keluar macam2. Itu tak kena. Ini tak kena. Melayu tipikal macam gua mmg tak boleh bawa meeting. Tak reti bawa usul, catat minit, komen, progress. Hanya jika ada kuih muih atau teh panas, gua berani tampil ke hadapan bersikap pro aktif dan glokal menghiburkan deria rasa. Erhmm....enak dan sesuai dengan jiwa.

"Gua cadangkan si gunx sebagai jurugambar rasmi dalam event nih". seru satu suara dalam meeting di kala jam hampir menunjukkan 2 pagi. Mata laluk gua jadi jernih. Telinga makin galak mendengar. Peluh jantan makin kuat merembes.

"Yeaaahh....." masih bersuara dalam hati. Hati berbunga , mulut menyeringai.
Habuk di 400d gua makin menebal. Ye ! satu lagi pelaburan gua yang sehingga sekarang masih belum menampakkan sinar.

Damn!

Tiada ulasan: