12 Mei 2008


Misi Ultimate 2007 : The Series (will be back !!)

Setelah menghadapi trauma kehilangan gambar2 semasa trip ke Mekah tahun lepas, prestasi ngeblog gua makin merudum seumpama saham TM. Dari hari ke hari, gua cuba melakukan sebarang kerja dan menyibukkan diri dengan hal2 duniawi demi melupakan malapetaka atas kealpaan sendiri.

Kendatipun begitu, segala apa di dunia ini tidak berlaku tanpa izin-Nya walaupun urusan sekecil daun gugur dari dahan. Justeru , gua panjatkan doa agar di kembalikan semula gambar2 itu.

Hari berganti minggu.
Minggu berganti bulan.

"Eh !" , mentol bernyala.
"Ehhhh !!", gua petik jari.

"Along itu hari balik kg, ada copy gambar kan?"
"Ah huh ? ngape", suara anak saudara di Kuantan memberi harapan.

"Ada simpan lagi tak gambar tuh ?" , hati gua berdebar.
"Ada lagi. Ngape nyer ?".

Gua melompat langit mencapai bintang.

Tiada ulasan: