09 Mei 2008



Gua bukan Along

Menurut khabar2 angin, gua dapat tahu budak2 opis sedang bergembira dengan habuan duit. Dengar cerita ada yang lepas makan , lap mulut dengan not rm50, sapu habuk pada kasut dengan not rm10 dan yang paling horror sampai tahap membuli dengan membeli coklat Hack dengan not rm100.

Atas faktor2 tidak mahu mereka terus menerus melakukan perkara2 luar tabiee, maka gua dengan rasa iri hati mengambil langkah menge'pow' OKB2 di opis. Insan2 kelaparan dan ketakutan di Palestin err.... gua rasa kita patut kasi itu supply ongkos ke sana.

Gua tahu, utk melawan rejim Zionis mmg memerlukan insan2 yang berjiwa solid. Ala2 Mat Kilau, Dato' Bahaman, Tok Janggut dan sewaktu dengannya. Kalau tahap kita , gua rasa sampai di KLIA , raungan kita dapat di dengari hingga ke Dengkil. Hek elehh... !

Maka , duit lu yang telah gua pow tempoh hari telah selamat gua sampaikan kepada wakil Aman Palestin, Saudara Sabri Saad. Moga2 duit2 lu dapat di manfaatkan utk kerja2 kebajikan di sana. Dan err...kalau nxt time, gua dengar ada lagi khbar2 angin gaji atau bonus atau increment sudah masuk, gua tidak teragak2 akan menge'pow' lu lagi ...

Hahhaa.......

Tiada ulasan: