12 Februari 2008

Pkini Agen US ?


Sedang wa asyik tunggu dalam kereta , satu pesanan ringkas berbunyi. Datang dari proxy wa dari Puchong. Salah seorang agen Pkini yang bergiat aktif menjual merchandise Pkini ke sana sini.

"Wa dah tampal poster. Jemaah surau komplen, Tshirt Pkini , font dia ada pengaruh USA."

Wa tak tahu nak komen apa. Itu hak customer utk berkata apa sahaja. Perspektif berbagai2. Latar belakang tidak sama. Pendidikan tidak sama walaupun rambut hitam (err...ada jugak beruban malah ada yang tidak subur untuk tumbuh di tengah dah keseluruhan kepala.)

Mengikut testimoni dari Kumprinx dan juga MohdIsmail.com, setakat ini feedback agak memberangsangkan. Komen yang membuatkan wa ingin terus berkarya atau lebih tepat lagi memplagiat design2 yang letup bagi suku tahun pertama 2008. Namun, sms terbaru ini membuatkan wa sedikit hangin.....

Tidak wa nafikan , design tersebut di cilok dari pasukan besbol yang teramat popular di Amerika ttp tidak pula dengan meniru font, kita pukalkan Tshirt ini ada pengaruh US ? Adakah tepat hipotesis wa ini ?

Namun, wa serahkan kepada lu seme utk nilaikan .... err.....Lagi satu ... kalau lu orang ada minat dengan tshirt penuh kontreversi ini , sukacita di maklumkan stok masih lagi berbaki 12 helai.

Anda berani membelinya ?

Sms kepada Salman via 013 3972235 untuk maklumat lanjut.
Harga : rm 20 hinggit sahaja , utk by hand dan rm25 utk pos

mari mari mari ......

1 ulasan:

salman ® berkata...

komen memang sodap...bolinya tidak. ehehehe