17 November 2006

Buatan Orang ?

mende2 camni aa aku paling pobia sekali. kat belah kg2 sana, mende2 angker dan ala2 supernatural ini dah macam berakar umbi dan masyarakat. masing2 kalau tak puas hati, hantar santau secara wireless. aku tak tahu lak pulak dia pakai protokol type apa ? tcp/ip ke ? http ke ? sccp ke ? mtp layer 1 ke ?

apa yg aku tahu, orang yg kene buatan orang nih, muntah darah pasal ada di katakan ada paku kat dalam perut. badan kurus kering, selera makan dah kurang, asyik meraung tak tentu hala, badan jadi kuat tak semena2 , suara dah jadi macam vocalist Amuk "Yeay!Yeay!!"!! horrer giler wa cakap lu.

takut gak kalau fikir kot satu hati kita kene buatan orang. tapi mende tu dah jatuh syirik dah kan ? pasal dia dah macam menduakan kekuasaan Allah. kuasa Allah mengatasi segala2nya. sebab tu kene baca doa sebelum tidur dan lepas tidur. kalau rajin lagi , wuduk sebelum tidur. huhhu ... aku pun termiss gak mende2 nih ... tlg aa peringat , kalau aku lupa yek ...

err....tapi kalau pagi tiba2 rasa loya nak muntah2, moody tak tentu hala, boleh di klasifikasikan sebagai kene buatan orang ke ? sendiri mau hingat .... tahniah AY!! doakan adikmu selamat melihat hijau bumi tuhan !!

4 ulasan:

norulhidayah berkata...

AY dah nak jd abang.. tahniah!

mundarmandir berkata...

wahh..ni mmg buatan orang. Power sungguh buatan gunx nih..hehe

salman ® berkata...

harus di hukum sapa yg 'pembuat' itu.

Tanpa Nama berkata...

wahhh..tahniah!tahniah ! insya'allah raya tahun depan berempat le.