20 November 2006

Tidak dapat dibendung lagi

"aku pasti kan memilikinya ", getus hatiku.
berkilo2 air liur tokey cina tu promote mp3 player ut kat aku pada satu petang yg hening. aku dah kaget nak beli mana satu. antara tinted atau mp3 player. berdasarkan statistik pembelian aku , 60% mengalami kegagalan jitu. banyak kegagalan ekoran dari sifat gelojoh dan mudah diperdaya oleh jurujual yang pandai berkata2. cis!

jadi, kali ini, aku menjadi lebih berhati2 dah berwaspada dengan anasir2 tadi. dengan menghela nafas panjang, aku mengambil keputusan utk tidak membeli mp3 itu ttp ku tintedkan ajer tingkap kancil ku. AY tidak kepanasan lagi. minik tidak marah2 lagi. ekon tidak perlu di pulas maksimum utk mengalami suasana kutub utara.

Erhmmm...ttp aku tidak boleh menipu diri sendiri. mp3 player seolah2 menjadi maya karin yg menghilai ketawa menyuruh aku ke kedai itu lantas membeli. Arghhh.....kenapakah bisa terjadi begitu ? aku tidak punya wang berjuta. hanya manis senyuman sahaja.

di mana kah patut ku cari wang itu ? Ohhh.... er.. oh ya !!

AdSense !! yer Adsense !! ia pasti boleh membantu, dan korang pun perlu membantu aku. ya ! pasti boleh.
mohon korang klik adsense ku ini tiap kali lepas membaca entry ku saban hari demi mencapai impian gunx membeli mp3 player utk kancil ku. yehh !! pasti boleh ... tidak keluarkan peluh serta tidak melukakan jari.

klik dan mp3 player pasti di beli !!
Klik Sekarang.

Tiada ulasan: