08 Mac 2006


Mati

Gulp!, smlm kawan aku tanya pasal mati , ya perkataan tersebut sudah lama tidak aku ikuti. tapi sebenarnya mende tu tersangatlah ultimate relevennya dalam kehidupan aku. rasanya, dah dekat 2-3 bulan aku tak sebut pasal mati. mende ni memang akan anti-klimaks jika dibincangkan, baik aku sembang pasal minyak naik , lagi relevan, escapism!!, nak jugak elak sembang pasal mati, biar mende tu lari jauh dari persekitaran hidup aku , aku blum puas lagi menikmati kehidupan ini, aku nak beli spot rim, aku nak beli kete besar, aku nak beli rumah, er.... aku tak leh menipu diri sendiri .. kematian tetap juga follow .... erhhmm.... so , apa pendapat korang ?

mati tetap mati , tapi persoalan yg berlegar kat kepala hotak aku , cam ne nak motivate diri ??? boleh tak mati memotivasikan diri ? hehhe....aku pulang balik persoalan ni kat korang.. pandai2 lah korang fikir...think positive !! e cehh....

note:
arwah bapak aku meninggal 2 hari sebelum aku bernikah.aku tak kan lupa jam 8 mlm di spital kuantan, Mohd Ghazali Mat Ali, bapak tercinta meninggalkan aku. Ya Allah! ampunkan dosa bapaku.

Tiada ulasan: