07 Mac 2006


Separuh Nafas

rasanya ni hari ketiga aku tak dapat bernafas secara normal, dada aku sempit, payah nak tarik oksigen, tidak lagi bernafas normal, rasa cam dok kat planet Marikh,

puas aku rewind aktiviti aku sepanjang bulan lalu, apakah sebab musabab terjadinya fenomenan aneh ini ?

antara suspected aktiviti yg menyumbang aku rasa ..
1-tidur tak pakai baju sambil kipas setting tahap kelajuan 5 , shot tepat kat dada. ni antara nikmat spechless yg tak dapat aku ungkapkan kat mukabumi ni, memandangkan flat aku atas sekali, maka suhu rumah menjadi seperti oven. cepat berpeluh .. maka ni aa antara solution jangka pendek aku .. hehhe..

2-main futsal, aku main sekali dalam seminggu, maka otot yg berehat selamat 6 hari terkezut bila secara drastiknya aku terkinja2 mengejar bola.

3- Drift ! eh ! mana ada ....buat pun tak reti .. rezdrake !! ajar aku leh ????

4- Tengok anime Initial D, nahh.....tak mungkin ... apa aa ko mengarut ni ??

so, aku rasa faktor 1 dan 2 dalil aqli terkuat menyebabkan aku separuh nafas ... Ya Allah! kepadaMu aku meminta pertolongan ...

Tiada ulasan: