30 Disember 2005

"We talking about friendship here" - Khamis, 29/12/2006 , Nilai- at last, dapat buat sikit makan2 ngan geng Celcom, aku rasa delay lama gak since lepas raya... projek mula masa ramadhan, habis dalam sebln, setel utk bercakap dengan gmsc Celcom, dapat hantar msg guna protkl MAP, bende ni bapoklah alien bagi aku, kat 2-3 bulan tadah kitab nak hadam apa_ke_jadah_ntah tulisan dalam tu, thnx to Irwan and Miji my PM , make me understand about GSM world...phew !! u guys are great ....

ok, kitaorang makan kat Aunti Ainis , Nilai , Thx to Fezal , showing us this paradise...personally, aku rasa happy kerja ngan depa nih, cooperation tip top, fun, walaupun aku kekadang aku stress gak , pasal kat seminggu stuck nak kasi leh cakap ngan part depa, dealing with global title, point code, SSN , tu yg aku respek ngan depa nih...aku kat begian application reti aa, tapi sampai part masuk network aku sesat aa...Thnx to Azman, Haji, Suhairi , Khairil, abg security guard yang brutal , mak cik lanun , you guys make my life beautiful and full of colours !!
Azman (kanan) and Khairil --------->
Macey khairil kerna bantu aku masa Man tak de, dateline aku time tu dah dekat , man outstesen, mamat ni assist aku, cuma aku dengki giler tengon henpon ngan digicam dia, jaki je aku tengok, ...hehe...kalau nak jual esok, tepon aa aku ... hehhe....
aku dok kat hujung utk menatapi keindahan restran unik ni , terpegun seketika kerna baru pertama kali mai dan melihat keunikannya, ada akuarium kat belakang, ada seat utk makan bersimpuh ala2 anak dara, ada dusun lak kat belakang , terlupa sebentar aku dengan dunia luar, kesejukan serta angin2 medium sambil menghirup sup cendawan dan tapai aiskrim begitu premium skali pakejnya,....
Silalah datang sini wahai kawan2, satu kepala dalam 30 hinggit ... iklan ini tidak berbayar .... lastly, luv u guys !! ciao !!

Tiada ulasan: