29 Disember 2005

Jalan kita masih panjang


dah baper hari, nak masuk tahun baru, patut time ni company wat review finance, projek, profit, leh bertahan tak lagi utk 2-3 tahun akan datang, atau bungkus ..??

tu biasak aa... ni mende dekat ngan kita ni .. diri kita .. ya! diri kita, yg masih terhuyung-hayang mabuk dengan perkelahian duniawi....hahha....aku dah sentimental sikit lately,... layan je aa perasaan skang....nak blues skit....aku nak santai2 sikit, nak turunkan nada penulisan, nak bercuti provoking...tapi mata telinga ingin ku gagahkan sensitiviti agar tidak pekak dengan isu semasa....

aku sebenarnnya rasa bersyukur sangat, pasal aku diberi kerja yg aku suka nak wat...cuba kene test, aku jadi Jaga Bank pegang rifle , atau keje pasang paip , atau potong rumput cam citer Sudirman tu... hameek ko....!! at least aku dapat rasa beras, tekak aku dapat telan nescafe arabica, dapat tekan pedal minyak kete ehsan Bank Islam ... wah....nikmat beb !!

dah a... aku nak relax, kalau aku marah, aku tulis lagi .... tgk mood aa...aku nak meluncur menghirup udara kedamaian ..........

Tiada ulasan: