02 Januari 2006

Selamat Tawoon Baru


Mula2 aku nak bersyukur kerna bisa kerongkongku bernafas menghirup kotoran karbon monoksida di Kelana Jaya ini. Bandar Maran juga yg bersih kerna kurangnya mobil2 yang gagah menerjah jalanan.

Alhamduilllah kerna aku dilahirkan sebagai Islam , menyembah Allah dan menjadi follower Rasulullah SAW yang mulia, jernih sungguh ajaran Islam !!

Buat ibuku, Rogayah Awang Rendah, terima kasih kerna melahirkan aku ke dunia ini. Bisa melenturku menjadi manusia yang manusia !! Nikmat sungguh aku berada di bawah jagaanmu. Aku bisa mengenal alif ba ta dan ABC, aku bisa mengaji, aku bisa membaca Al-Quran, aku bisa berdiri , aku bisa menangis, arghh...tidak muat ku naqalkan di ruangan ini ..

Sekalung tahniah kepada Marsitah dan Ahmad Yassin kerna menjadi house mateku sepanjang 2005 ini. Sesungguhnya detik bersama kalian akan ku diarikan di dalam blog ini menjadi tatapan diriku serta sahabat2 lain. Mungkin catatanku diblog ini ibarat sampah, tapi di mata kuyuku tetap mutiara ... priceless... Saat manis dan duka , saat kita di lambung ombak dugaan, kita diuji dengan pelbagai bentuk, namun... kita masih sebumbung..satu nikmat yang tidak ada harga...

Kepada pembaca blogku, sarankan apa sahaja terpendam di benakmu, agar bit2 tulisanku menjadi lampu suluh bukan darah yang mencetuskan huru hara dan kacau bilau... Terima kasih semua...

Sila beli diari baru sekarang !!


3 ulasan:

efandi berkata...

selamat tahun baru. bila nak tambah baby lagi. :D

Lil Noorie berkata berkata...

Assalamualaikum bro :) hehe saya akan terus membaca blog ini teruskan mentype!

DeLinn berkata...

perghh, ayat bagus leee Gunx. :)