15 Disember 2005

Perutusan dari Belia4B Maran

Tq kepada mereka yg concern pasal site palestinkini, actually aku tgh cari solution nak hapgrade security laman web , aku tak minat sangat pasal bab2 security ni, asalkan up , cukup aa bagi aku , aku tak kacau orang pun, damn! tapi still kene gak ...

menurut sen, mende2 ni depa ada pasang robot yang leh automate cari site yang ada hole...tak tahu aa kot2 dia kencing aku ke .. tapi muka dia cam serius jek .. so , aku assume dia serius ... dengan keseriusan dia tu harap2 fakta yang diberi tu sohih ... hehe !

Tabung Haji Blues

dinner kat Tabung Haji semlml, orang tak berapa ramai, mungkin penerbangan tak banyak, so aku singgah kat satu gerai nasi ayam , cam biasa ... tak best dan mahal , pakej yang stended kalau gerai2 jalanan ni ... ok aa tu kan ? nak sedap pi aa kat Nelayan ke ? Victoria Station ke ? Gerai Mee Kari Pak Teh Lipis ke ? hehe....

Mak Datin Story

Masa aku tgh tunggu order keropok lekor semlm, aku dok sat , tiba2 aku dengar satu perbualan poyo antara 2 makhluk..

"U know i went to Grand Canyon, lepas tu i tidur di Florida , best tahu .... blablabla "
aku ushar belakng, wahhh...melayu ... bagus aaa...dah kaya melayu skang, sudah boleh travel jauh2 , dulu melayu terperosk kat felda, kg kampung, malu, inferiority complex, tak confiden , skng dah pandai cakp omputih, dah pandai IT, dah pandai komputer, dan pandai bayar bil kat internet......bagus ! bagus ! perkembang positif ...

tapi jgnlan poyo sangat citer kuat2 ... aku rasa mamat sebelah minah tu hangin je.... tahu aa ko banyak duit...pi amerika, pi ostolia, pi argentina, pi mexico .... citer slow dah aa.... ni sampai semua orang dengar....hek elehh..... !! eh ! dengki lak aku ... tu pun satu sifat orng Melayu paling primary sekali .... hahahha

hidup Melayu !!


2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

tak berlagak bukan melayu, tak tipu bukan cina, tak mabuk bukan keling, !!??

Tanpa Nama berkata...

keling slow skit sensitip ekekekekek