14 Disember 2005

Dadah dan Khalwat

sepanjang aku hidup , mende2 cenggini dah semcam lali ngan life aku , baca paper ,mende yg sama tapi masih bertaraf sensasi, maklumlah sipelakunya artis pujaan, kene kasi coverage, nnt tak laku paper, tu dah realiti , tak leh wat apa , gelombgang dia besar,

aku ushar artis ni 2 mende ni tak lari, tak artis pun berlaku gak kan ? tapi kekerapan berlaku amat premium skali, time top lak tuh .. tup! tup! kene tangkap khalwat , tup! tup! kene tangkap dadah ....

pastu keluar melodi , minta maghap pada peminat, hallllooooooooooooo!!! minta maaf kat Allah aa weii....hehe...apa daahh.....

zaman pRamlee dulu tak le pulak cam ni ... walaupun hebat di layar perak ., hehhe.... pelik gak aku .. ye laa walaupun dari segi garapn filem tu lagho aa jugak kan ? pakai kebaya tak hingat nyer sendat.... terbeliak mata pak imam !! mungkin zaman tu tak de sangat internet2 ni kan ? kalau tidak, perghhhhhhhhhh........

mungkn sebab tu aku tka jadi artis sampai skan g... e cehh...blah aa gunx !!

Tiada ulasan: