28 Disember 2005

Last menit !!

aku dari dulu suka wat keje last menit, ntah aa...feel dia rasa lain, bila detik2 minit terakhir berlalu, aku rasa masa amat bernilai, amat2 bernilai, umpama maggie di tgh bulan, umpama nescafe mocha di gurun sahara, tenaga dalaman bertambah 2 kali ganda, akal bergerak pantas menyelesaikan masalah demi masalah, emosi meloncak ingin memintas akal, akal di belai agar sentiasa di hadapan, keputusan harun dibuat segera demi mencapai target maksima......yeahh! itulah permainanan duniawi...........

Marsitah, wanita berkerjaya

Secara rasminya minik aku keje hari ni....Puan Rohana amek dia...aku payah aa dok kerja kat Cyber, tahniah buat isteri tercinta, moga sumbangan dikau mendidik anak2 Islam selain mendapat habuan gaji , dpat juga tempias barakah utk modal di alam sana.... amenn !! go! Marsitah go!

AY

Ni gmbar latest anak bujang aku...lately dah cerdik dah, dah pandai menceroboh kawasan dapur, dah pandai petik suis api dapur (cuak gila aku !!), pi ketuk pintu bilik air...tak pe aa AY, belajaq aa slow2 , belajar ttg kehidupan,

Tiada ulasan: