27 Disember 2005

Interview

Ahad lepas, wife aku pi intervw keje kat satu Tadika kat area UIA Pj, ntah aa dapat ke tidak, die nakkan orng yg ada pengalaman, wife aku rasanya dah dekat 3 tahun pengalaman ngajo kat tadika, ada aa rezeki kot,..aku faham sangat dia nak sangat keje ,, pasal dah biasa pegang duit, ni dah dekat setahun tak keje, so cam boring la pulak , ni cam ada offer menarik lak, tengok a camner , boleh ke tidak pisah ngan AY ,,. heheh...dah biasa letak bawah ketiak tetiap hari , dah keje , kene bawa pi nursery aa..hehhe.....

lepas interview aku rempit pi rumah Hj Mat Dom, otai KJ nih....aqiqah cucu dia .... layan aa...kambing beb !! manis dia masak ... one thing aku notice, ada marhaban .... pergh....ni tradisi lama yng kian pupus.... aku hagham tka tahu ntah apa ke bende lafaz nye ... buat kumit2 mulut je .. cam reti ... !!

lepas tu rempit lak ke Wangsa Maju...pi carefour....layan mata , tengok barang2 , dengar citer ada offer murah!
aku tangkap satu DVD Player cap ayam ... lantak aa... janji leh main .....

adehh....penatnya ...call bang ipar aku ... Mat Jais, aku gelar dia Alang...dia ni keje kat TV3 .... orang tv3 kenal ngan dia .. pasal apa ? heheh... pasal Siti aa....hehheh....tak pasal2 ada kaitan ngan siti semua orang kenal ,...hehehhehe.............


Emran in Da House

jeles je aku tengok mamat ni dah masuk rumah baru ... rasa nak pukul je ..... anyway tahniah aa....dah masuk rumah baru ... lawa rumah dia .. luas .... ada 3 bilik .... ruang tamu pun luas...bleh main sepak raga aa kira ... tapi best gak , pasal aku dapat berkenalan ngan Zul ,, budak Temerloh... talkative budaknya ... aku tanya satu , dia jawab 10, sedara2 dia ramai aku kenal ... antaranya , Cikgu Kamaruzaman, dia ni gurubesar masa aku sekolah rendah dulu, aku kenal sangat bukan apa, pernah aa kene marah ngan dia .. pasal degil sangat...tapi la ni , aku jmpa kat Maran, aku tegur dia ... dan yang best , dia cam aku !! Terima kasih CIKGU !!

dah aaaa...penat aku tulis...

Tiada ulasan: