23 Disember 2005

Kismis


Apa perkara pertama dalam otak, jika aku sebut kismis kat korang ? pada aku mende2 ni berkaitan dengan kecerdikan, kecairan otak, kecerdasan dan lazat. so, bila nak exam, stop makan maggie ngan cekedie .... mula borong bertan2 kismis al kununnya nak score, nak dpat A, nak action scorer, nak tunjuk mak bapak kita terror , kita bukan seperti yang disangkakan ...

e lehh... kawan aku dulu kaki makan magie , score gak , dah otak dia cerdik , kita pun sebenarnya cerdik , saje malas nak guna otak, suka bermalas2an , suka finger pointing bila keadaan terdesak, tak nak cuba survive sendiri bila ada masalah, suka spoon feeding , ....

pepehal, tahniah aa kepada yg cemerlang, gemilang terbilang dalam UPSR dan PMR, tapi jgn eksyen sangat, SPM tu penentu, hang score gila2 dalam PMR , result SPM cam tenuk , tak guna gak ... tapi tu pun bukan penentu gak sbenarnya , ada gak kawan aku fail SPM , dah kaya raya , yang kita terhegeh2 berhutang ngan PTPTN yang aku rasa macam "Along" dah ... hehhee.... tak berhutang , tak belajar , dah berhutang , tak nak bayar ....

sendri mau hingat aaa......!!! bayar hutang tuhh !! ehehhehe....opss... aku ni pun kene bayar gak ... ehhehe

Tiada ulasan: