05 September 2005

Tsunami turns into Katrina



teruk gak kat US skang ni, mcam lebih teruk dari Acheh, cuma bezanya Acheh bandar yg agak mundur dan US terkehadapan dari segi teknologi pembangunan. Tapi one things for sure , dua-dua tak dapat nak elak bala yg Allah turunkan, terpulang pada kita , nak lihat dari sudut apa ? hati ? material? ekonomi?

apa yg pasti , harta bende musnah , hidup tak tentu arah, manusia ada yang bertukar menjadi binatang, merogol orang bila dirasakan nafsu melonjak, tak hirau anak sapa!!

dari sudut kemanusiaan, kita patut insaf , kekuasaan Allah tidak dapat di elak, "kun fayakun" itulah kuasanya ... tak kira sapa ? George Bush, Arieal Sharon, ...hang kata hang kuat ? nah !! hammekkkk.....!!!

Mesin Basuh


yerp! aku dah hamek keputusan , dan jatuh hukum wajib beli washing machine (baca : WM), hari sabtu baru ni , dah ushar,dah muktamad, jenama belakang kira, janji leh basuh, semi-auto pilihan poketku ...penghantaran percuma di janji . tapi tak sure di hantar ke rumah aku ke tak ... kerna rumahku atas kayangan, mahu pengsan kalau si pengangkat tak de fitness di dalam ...

2 ulasan:

Iz berkata...

hehehhehe.....bro gunx...klakar lah umah atas kayangan....mau semput org hangkat mesin tu....

Tanpa Nama berkata...

yg ptg mesin basuh yg basuh. :)