02 September 2005

stri_MIX


"Masuk kali ni dah 116 kali abg cakap nak masuk stri_mix", keluh isteri tersayang..
"Eh! ye ke ??" terkasima aku dengan soklan killer wife aku ketika aku cuba memberitahu akan feature terbaru dalam Yahoo Messenger yang mana bisa membuat panggilan percuma dengan kadar kualiti yg bagus.


Seakan2 malu dengan statement itu, aku mengalih topik lain agar dapat di cover.Di samping itu, aku akan berusaha gigih hingga keringat terakhir agar dapat di bina talian kelajuan tinggi di kediaman aku yg sekarang ni sedang busuk giler kerana ada sekor kucing yg tidak bertanggungjawab berak depan pintu saban pagi yg hening.

argh.......!!! haruskah aku menjadi pengganas utk membentras kucing pemberak ini ? berikan 5 sebab mengapa aku tidak perlu berlaku ganas pada kucing ini ???

5 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

detz y laa bro kucing berak depan pintu, bikoz byk tikus dalam umah..hehe..apa kata pakai perangkap jeriji tuh, kurang skit bau gam tikus..

Tanpa Nama berkata...

pasang la streamyx. baru la world. tgh promotion free modem ni.

Lil Noorie berkata berkata...

hehehhe apa lah bro! pasang trap??? xpon tangkap kucing tu balik dan suh dia hidu taiknya tadi sbb selalunya kucing xsuka bau taiknya sendiri sure lepas tu dia xkan melakukan aktiviti luar kawal itu lagi ;) selamat mencuba

Tanpa Nama berkata...

wah wah wah, nak pakai stri-mix member ku nan seorang ni. :D

Teruja jugak ni nak masukkan stri-mix. Tgh berpk-pk utk berjuta-juta kali ni...

GenYong berkata...

Ur blog is so nice!!