21 September 2005

Jiran

Rumah depan aku , baru masuk orang, orang lama tu dah beli rumah, rumah dah siap , apa laga , cabut aaa....tunggu pa lagi ... skang rumah tu di duduki orang sekumpulan anak muda..

sempat borak ngan depa ni , orang utara semua , Kulim datangnya ... semua kulit gelap cam aku gak ... so aku rasa depa kampungan cam aku gak ... mandi sungai sampai tak hingat dunia ... kerja kat TMNet depa nih .. cam ejen aaa..kalau nak pasang Strimix, leh aa contact depa nih....

oh ya ! sebelah lagi tu rumah anak2 dara , student ITTAR kat KJ ni .. bila time balik kecoh jek ... nak gak aku sepak sekoq2 depa nih...AY hangin je layan tiduq sedas dua ...

tapi bagus aa, aku ada jiran yang baik .. baru2 ni misteri taik kucing sama2 dikongsi .. seperti biasa port depan pintu rumah aku di lampiaskan tahi2 durjana ini...
tapi jiran aku yg sapukan ...siap basuhkan ..... tq !!

Tiada ulasan: