16 September 2005

Indon vs Melayu



tgh sedap aku rempit ngan motor kesayangan aku on the way opis, sayup dari jauh aku nampak 2 kelibat seolah cam nak bergaduh kat tengah jalan . kenderaan mula menepi dek tak nak ambil tahu apa kejadahnya sedang berlaku , kerna waktu tu dah kul 8:32 pagi, memasing sibuk nak kejar punch in .. dah konfirm merah beb! lex aaa...hehehe....

sesampai aku , kat kelibat-kelibat ni, dengan eksyen aku tongakt motor kat tengah Jln Klang Lama yang terkenal dengan jlaan tersibuk di dunia, lalu aku mengangkat motor mat indon (i.e Kriss Modenas) sambil telinga aku dengar hamburan makian mamat Melayu kat sebelah , mamt indon ni aku rasa bersalah, pasal daripada penerangan mat melayu ni, dia masuk celah kete masa dia tengh speeding dari belakang....apa laga....benkok habis rim dia campur lak lengan dia macma kene gincu ....perghh...kalau mandi tu .. inilah nikmat , inilah hikmat....hehhe....

lantas, sekonyong2 dengan sepantas kilat aku mengutip botol air mineral kasi kat mat indon tu dan juga kepingan rear-view mirror yang rosak kat mat melayu ni ....

tapi ending dia best .. mat melayu ni salam ngan mat indon ni wal hal dalam kepala aku , aku rasa bakal menyaksikan citer "Ombak" versi Melayu di mana berlaku pertempuran yg dasyaht bagi melayaan nafsu amarah memasing...tapi depa ni bantai salam ....good! good !! cam tu aa....


hehhee..... gemilang , cemerlang , terbilang ....united-malaysian-indonesia-organisation !! hhehe

Tiada ulasan: