07 Julai 2005

S S 7 (entry versi boring.. )


mende ni baru bagi aku ... dapat plak task utk program mende alah ni .. so .. best aaa..dah baper kurun aku ngadap mende sama..sampai rasa menapous otak aku ..tu kekadang aku melencong buat kerja lain .. nak rasa remaja sikit ... ye laa kaalau selalu buat mende yg dah tahu .. kita akan dok kat zon selesa (bukan zone alarm korang install tu)..so bagi aku ni peluang keemasan aa...

so godek punya godek...aku cam dah faham (aku rasa aa...), cam ner MAP Stack ni berfungsi..bertimbun gak depa ni kasi dokumen..tak kan aku nak baca semua, so .. aku baca kod dan kadang2 aku refer balik doc...so dari situ dapat tahu priority ...

utk hantar data dari MAP Stack perlu lalu banyak stack .. ssecara mudahnya ...
MAP-->TCAP--->SCCP--->MTP1--->MTP2--->MTP3--------->hantar ke parti belah sana

nampak kat dokumen cam mudah ... bila hari pertama aku tengok kod..cam rasa nak keluar darah ikut telinga..adehh ...tapi bila hari2 godek..slowly ... leh aa kayuh pelan2 .... go! gunx go!

2 ulasan:

salman ® berkata...

aku ingatkan B307, Kelaput, SS7/26 kelana jaya. ehehe

1kHz berkata...

"MENOPAUSE OTAK"
Muauhahahha.. tu la perkataan paling lawak aku dengar (err, baca) hari nih..