06 Julai 2005

Pelawak Terbaru : Ayah Pin

gelak guling2 gak aku tengok berita tv3 mlm tadi ... aku tengok aa pengakuaan salah sorang follower dia , melihat pada silibus pengajian Ayah pin aku rasa nak gelak giler ... bukan sebab apa ... inspektor polis pun kene 'kencing' .. rocker kene 'kencing' biasak aaa, pasal dok hangguk2 geleng2 tak hingat bila banging...tak de masa nak belek kitab wai ma pi kelas agama ... hehehe....

ayah pin, ayah pin !! terhibur aku dengan lawak ko !!

insyallah , bistro-ing as usual tonite!! ada branik ???

Introducing Project CodeName : JKM
apa ke jadah ni ? macam2 mende nak buat kunun2, ntah jadi ntah tidak...itu lah aku , hangat2 tahi ayam punya kaki...tapi hopefully projek poyo ni berjaya ...

Diary JKM
pagi tadi lepas hirup teh kowww wife aku .. buka PC sat nak review lagu dan gambar ...rasanya dah follow storibod...for the time being aku belasah je dulu ... malas nak fikir2 sangat...

wife aku komen lagu ke 3 tak sesuai utk scene ke 3 ... aku pertimbangkan ....
cuma sekrang aku fenin part efect yg aku nak .. aku tak reti nak bikin ...ntah aa..software tu leh buat ke tidak ,, aku tak explore lagi ...mlm ni mungkin ....

Tiada ulasan: