16 Jun 2005

Tam Ap bro !


bistro-ing with bro sen + salman mlm tadi .. cam biasa tepu otak sampai kul 12 tgh mlm...borak pelbagai isu ... rohaniah waim ma jasadiah wa duniawiah .. hahaha....paling aku hangin, bbrp budak pompuan gelak cam penjenayah , ntah apa yg kelako sangat , ntah aa... tapi cam kelakar sangat aa tuh .. sampai mamat2 cina kat depan pindah tempat dek kerana tingginya decibel suara minah2 ni .... yg best .. geng2 minah ni buat lexxx jek .... dah tak de sensor dah agaknya ... erhmm... kutuk orang memang sedap , tapi kita sendiri tak tahu apa masalah depa kan ? parent ke ? tempat kerja ke ? kita terus lompat ke kesimpulan (jump to conclusion), kata dia ni tak senonoh ...

errh....something to think about aa....
apa kita buat utk dakwah ppl selain kutukan agung kita ??

3 ulasan:

bayam berkata...

siak je tak ajak..

salman ® berkata...

balik rumah konon nak layan Argentina vs Tunisia. Apooo..lolap dopan tv je.

sgarul berkata...

tiap rabu malam ke?
nak kena gak adjust masa nih.. kui!
asyik tgk CSI jek.. nak gak membistrokan diri.. eheheh!