15 Jun 2005

From Zero To Hero .. Back to Zero Again !!



ahad lepas, washing machine aku buat hal .... tak leh spin .. dengan begitu nekad berbekalkan semangat Malaysia Boleh aku k-pak belakang , tengok wayar...tu dia . .habis kene makan dgn Tikus...siap ada sekor lagi tikus tengah kyusuk enjamu selera berlaukkan wayar ... siuh suih !! aku halau ngan screw drebar ... cup cup! dia melompat .....

aku ushar .. patut aa ada wayar disconnect ... aku pun sambung aa...test ...ya !! spining gasing !! bangga gila ...pastuh al kunun-nya nak kemaskan hasil kerja tangan dengan mengsalotipkan wayar tadi .. dengan bangganya aku rangkumkan aka me-remixkan wayar tadi ... maka teramatlah cantik dipandang mata ...

test sekali lagi ... DOOMMM !!! meletup !! dengan soket2 burn out .. amek kaauu!! padan muka aku !!
Malaysia Boleh !!

3 ulasan:

salman ® berkata...

nak golak pun ado baca cerita kau ni..tp ttp bersimpati.

Suhaimi berkata...

:) nice story beb... dulu cpu2 ko jahanam sbb mcm tu gak kan...

bayam berkata...

hehehe aku penah gak dulu masa kocik2.. jahanam kipas rumah aku... hahaha