19 Jun 2005

GUNX's multi entry (versi taip bermalas-malasan)

Public Matter
bila bercakap pasal awam, dalam konteks Malaysia ni, apa korang akan bayangkan dalam otak ? kalau aku ...

sesuatu yg busuk, bacin, kotor, disaster, kemusnahan abadi, bising, bla bla
aku pi tandas, cam hampeh , aku pi pondok telefon , macam kene pijak ngan raksaksa gorgom, aku pi cyber cafe , pening dengan bunyi tembak2 counter strike ... *sigh*

myV vs saVVy

sebagai seseoran yg akan mencecah 30 tahun, jiwa aku secocok ngan iklan myV, nampak cam kete tu ekslusif (walau pun secara praktikal , masih tak terjawab), tapi dalam konteks iklan, aku rasa depa menang...contra ngan iklan saVVy, nampak cam kete tu rubbish, walau pun big picure nak di potraykan sebgai robust, tahan lasak dan remaja !! protagonist iklan cam anak Dato' yg stereotype yg suka habiskan harta mak bapak , suka buang masa head banging ... hahaha.... go proton go !! ....myV tetap di hati !!

1 ulasan:

salman ® berkata...

protagonist tuh..arghh..kamuss kamusss...