20 Jun 2005

The Apprentice ; week 6 review - Kecantikan bukan segalanya ....



Dlm konteks Malaysia ni mende ni amat penting walaupun bakat out .. ttp mlm tadi citer apprentice menyangkal sama sekali elemen kecantikan menjadi syarat mutlak utk tidak di fired-kan. Audrey yang kecewa masa dalam board room last week terus blah ke dalam bilik dan mengasingkan diri ... dan pada pagi esoknya lepas dapat assignment , dgn tak di sangka² dia mengangkat dirinya jadi PM .. what the heck ?? semua nganga !! apa dia ni ??????

dan aku nampak clearly dah tak de solidarity dalam Street Smart .. masing2 dan tak caya each other , dah tak nak pikul komitmen, PM pulak cam nak amek kesempatan utk tebus maruah diri dengan menjadi Rambo utk satu task yang penting ....paling best PM TAK RETI BUAT KEPUTUSAN YG KRITIKAL, nak terus dok dalam comfort zone....bila tanya , dia tanya balik ... hahahha......

Audrey lagi satu nampak emo and childish , mungkin peristiwa silam dia menyebabkna dia mencari seseorang utk di IDOLAkan .. dan dia jadikan minah ni .. ttp dalam board room selambak dia suh DT firekan aje si Audrey ni ... hehhe...terkezut aa minah ni !!! awat hang seret dia masuk ???? seret 2 jantan tu dah aaa...

dan buat kali pertama , aku nampak Book Smart gila Smart buat kerja .!! keep it up !! ....

Banzaiiiii!!!!!!!

korang ada terpengaruh tak ngan drama Jepun ? dulu aku fanatic ngan Oshin dan Meoro Attack ...aduss...pecah rahsia aku ...

tiba² Sabtu petang baru ni ,, aku terlayan Chnl 8 , nampak mamat ni berlakon pulak ... layan jap .. citer ttg besbol !! best gak !! citer ttg persahabatan !! citer ttg kegigihan !! citer ttg spirit !! kalau korang perasan citer Jepun yg top mesti ada elemen ni !! masyuk gak aaa....

3 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

Aku dulu hantu gak citer maero attack.

citer yg besbol tu, aku tak tgk pun. best ke eks? Aku ni bukan boleh sgt, suka aje citer2 bersiri gitu. ehehehe

-DeLinn-

Suhaimi berkata...

great teacher onizawa (GTO), aku sampai sekarang suka citer nie.. nak beli koleksi dia tak beli2 lagik.. padulik org nak kata pasal aku.. hampir menitis air mata masa aku tgk citer nie kat kelaput dulu...

Unknown berkata...

GTO tu aku berjaya khatam ... feel gak aa.. tak cukup ngan VCD, baca komik pulak ... maklumlah ada hantu komik jepun kat kelaput dulu ...hehehheh

lagi satu bukan Onizawa !
ONIZUKA !!

hait !!