07 Disember 2004

Dj Radio


best tak profession nih ?
aku kekadang dok sorang2 , buat2 macam jadi DJ...

layan aa...
antara DJ paling aku minati ... Ust Zamri dari IKIM.fm ..
best cara penyampaian dia ... lembut dan mudah di bawa..

tapi kriteria paling penting utk jadi DJ adalah
mudah mesra, tak selfish dalam perbualan atau perbincangan.

Korang ada pengalaman tak , borak ngan orang selfish ?
asyik dia jek citer , kita dok nganga..
macam dia sorang je ada pengalaman best, orang lain semua tak de... hehhe
orang macam ni kekadang aku bolayan jek, buat macam nak tak nak jek borak..
kalau dia faham, dia kasi laluan utk kita ... tapi mana yg jenis tak paham ...erhmmm..

lagi satu CERIA... perghhh ! part ni paling menguji ...
kita bukannya hari2 ceria.. masalah peribadi kekadnag terbawa2 ke pejabat...
tapi DJ kene 'tahan' semua tuh ..(cehh! macam aku pernah jadi DJ jek !)

anyway, ni antara cita2 terpendam aku aa....
eh cheh ! poyo jek ...

Tiada ulasan: