23 November 2004

Raya

hehhe...Raya tahun ni paling istimewa bagi aku.
Kami sekeluarga beraya di hospital Kuala Lipis.
Ahmad Yassin kene JAUNDIS atau kuning.

hehhe....mula2 dah kene uji. Selang bbrp hari nak raya,
Ahmad Yassin (AY) sudah tukar kaler.
mata nampak kekuningan, badan lemah, kurang gerak,
nangis pun volume slow....

aku dah risau, what;s wrong my son ?
aku telefon kawan aku yg merupakan bidan tersohor di kg aku.
"Anak ko tu dah teruk, hantar cepat pi spital, biaq dr periksa darah dia..
kalau lebih bacaan 12, kene tahan aa, dok bawah lampu ".

Aku iyakan ajer..
terus petang tuh periksa darah...dan terbukti kene JAUNDIS!!

pack segala barang, berkampung di hospital.
paling best, masa mlm raya....

hati kan main lagi sebak, teringat kg halaman...
tapi ..... aku ni dah jadi ayah, kene sabo...hehhee....

Bergema Takbir di Malam Raya...
aku maintain makan suapan berbuka terakhir utk tahun ini ...
Ramadhan mengucapkan sayonara...
adakah aku berjumpa lagi di tahun hadapan ?

Ramadhan bulan keberkatan.
Ramadhan bulan kelahiran puteraku ... Ahmad Yassin ...

nntikan aksi AY semasa di Malam Raya ... hehhe

Tiada ulasan: