11 Oktober 2004

How to be rich ?

Cheh! macam Robert Kiyosaki plak aku ...
Soalan ni diajukan lepas aku pi mengeteh ngan kawan
aku dalam citer kat bawah tuh
"Senang je nak jadi kaya !!" .. kata dia..
aik! ternganga aku dengar ! biaq btul ko ni ... senang kata ko!!

ko tengok tak ayat seribu dinar yang rebut2 orang gantung
kat belakang counter cashier kat restoran tuh ??
a'huh! pesal ?
Allah bukan suh kita gantung ayat tuh tapi suh kita praktis
arahan dalam ayat tuh !!
AIK! kene sedebik kat batang hidung aku!

Kaya bukan kat duit jek..
ko ada anak pun kira kaya gak!!
baper ramai orang duit juta2, tapi anak tak de !
sakit pala nak balik kg, takut orang tanya .. BILA LAGI ??
gigil nak kakikan orang rasanya time tu.... ishkk...

kawan aku FYI, baper kali dah kene TIPU!!
yang tukang TIPU tu, kan main lagi berkupiah, cakap dosa pahala..
tapi kaki TIPU!!

eh! dari citer kaya ke cerita tipu..
nnt aku citer kisah TIPU plak ... hehhe...

C'ya ...
JANGAN JADI KAKI TIPU DENGAN BERSELINDUNG DI SEBALIK KUPIAH DAN JUBAH, FITNAH KEPADA ISLAM YANG SUCI

Tiada ulasan: