05 Februari 2004

fuhh!! aku rasa macam masuk amazing race plak time raya ni ...
mlm raya tu aku bertolak dr Setiawangsa ke Kuala Lips ...
beraya rumah mertua for the first time ... keke....excited aa wife aku ...
jam giloss ..start dr tol gombak lagi ....
sampai ke raub ...
nasib baik kete auto. tak lenguh sangat kaki ...
time aku ngantuk, aku belasah pasang kaset volume out..
nasib baik wife aku faham ...

sampai lipis kul 12.00 mlm ...semua tah tidur ...
aku sampai cari kain pelekat,ambil wudu' terus tidur ...
tak de maafnyer ngantuk ...

pagi semayang raya macam biasa...
lepas semayang raya, kita makan sesama family ,,.
best plak rasanya .. kebetulan keluarga besau ...

petang tu aku ajak wife aku tengok rumah Siti ..heheh...opss..
so, kita datang aa ptg tu ,,
tu dia...besau siott.....


eh karangg aa sambung ... tak de mood aku nak nulis....

Tiada ulasan: