30 Januari 2004

"Anis, anis" teriak mamak yg jage kedai kat rumah aku ...
aik , sejak bila dia leh gurau ngan aku .. Selama ni serius kan main ..
aku rasa dah 2 kali aku beli majalah Anis kat kedai dia ....
mungkin dia tengok aku dok layan mag ni , cepat2 dia sound .. takut stok habis ..
Aku baru nak beli satu lagi mag feberet aku ... Roda-Roda..
masa skolah menengah dulu, aku memang gile ngan mag ni ...
biaq kebuluq tak pe, janji tak miss baca ...

Anis baru aku beli... isi dia bagus utk dijadikan rujukan ..compare ngan majalah
yg ngarut2 yg bersepah2 la ni ..
mayat jadi tu laa, mayat jadi ni laa..
iktibar tu iktibar juga...
tapi kalau setiap hari dok kene suap ngan bende2 tahyul ni ...serabut pala otak ...
wife aku suka sangat baca, keke..........

Mastika aa maksud aku ..
dulu mag ni bagus , tapi lately dah makin mengarut ..
hope this could be changed...


Tiada ulasan: