05 Februari 2004

at last aku dapat bajet how much the cost utk buat bilik air ...
about rm1088 to be precise....
semlm aku kow tim ngan tokey hardware tu ......
abg aku (ayah sama , mak lain) sanggup buat ...
eventhough dia ada masalah besar skng, tapi dia still sanggp buat ...

dulu aku memang tak rapt ngan dia ...
tp semenjak kematian ayah .. dia dah rapat ngan aku ...
syukur pada Allah, tiap yg berlaku ada hikmah ...

ayah aku berapa kali pesan masa dia sakit tenat...
suh jaga rumah skang ni ....
yerp! rumah aku la ni daif jugak...
dapur pun terkopak , atap bocor , ...
aku nak kuar duit time dulu, parent aku tak kasi ... suh kawin dulu ..

skang aku nak tunaikan pesan ayah aku ...
rumah tu esok aku nak jadikan tempat perjumpaan ahli keluarga ...
salasilah aku dah ambil ... skang nak buat AJK plak...
pak ngah aku sokong sangat aku buat ... dia leh kasi idea ...
implementation orang muda macam aku aa...

sapa lagi aku nak ajak buat projek ni ????
2 pupu aku ramai budak jantan ....

bbrpd nama ada kat kepala aku ... nnt aku kontact depa ...

Tiada ulasan: