25 Jun 2010

Dulu2 kalau hujan , gua suka.

Bayangkan tingkatan empat, duit isi minyak motor nak mengeteh tak de. Bangkrap tahap Greece. Makan pakai cukup2. Mandi 3 kali sehari. Minyak rambut tak penah miss pakai...tapi kalau dah sampai tahap kene toreh getah...memang gua aim hujan turun je..

Ingat senang nak hilang bau tahap epik tu ? Lepas sembahyang jumaat orang fikir dua tiga kali nak salam. Betul2 prejudis punya orang kampung. Tangan gua lagi wangi dari YB makan rasuah. Faham dok gua tulis ni ?

6 ulasan:

Muhamad Ameer berkata...

gua paham benor

aleen adela akoo ^_* berkata...

ngahaha.bab noreh getah sila jgn mengata lebey2 ye.tok aku pon menoreh gak,tetap hemsem sampai tua.ko jgn risau,mak aku sgt befikiran terbuka klo ko nak salam bliau.silap haribln die amek bwat menantu.keh3

oley krn aku pon dulunye pengguna tegar bas hj awang dan rakan2,mntk ijin folow blog ko nih ye.

Amir Ariff berkata...

haha betul2. pemerintah mmg byk rasuah.

Webmaster@Echam berkata...

Paham lah wehhhh... mmg pun. Tangan org kampung pegang getah tu lagi wangi dr tangan tukang kapur duit rakyat.....

Hashim Zabidi berkata...

ha ha ha deme nih semuanya pandai-pandai belaka. Kawan nak tumpang sekakipun segan...

gunx berkata...

pak cik hashim, jangan la cam tu..keh ni lagi la segan dengan oldtimer macam pak cik...keh keh...