29 September 2009

Lemang Pak Ali , Lemang Pak Ali jugak, gua punya lemang , lu tak rasa lagi.



Tiada sebarang teknik superimpose di lakukan terhadap foto ini.

11 ulasan:

me and only me berkata...

ye ke?? mcm susah je nk caya ni..

FIRZA berkata...

ah..lu ckp pe pun gua pcyae gunx.....serius aku tipu!

Amir Ariff berkata...

kain pelikat terbaik..

atok gua bakar lemang pakai boxer je..

gunx berkata...

me and only me, lu memang....

firza, demit...!!


amir, patutnya tu baru true.

mznordin berkata...

bila ko nak open bakar lemang kat KD?

Fadh berkata...

tgk gambar lu nie kan...teringat gua kat arwah tok gua...dulu, masa dia bakar lemang, pakaian rasminya kain pelikat tanpa baju...memang true wa cakap lu...mula2 bakar, kain pelikat dia paras atas sikit buku lali...pas2 naik sikit lagi, pas2 dia gulung lagi...klau dah sampai paras nak nampak 'telur' tue kira masak laa lemang tue kuikuikui.

gunx berkata...

mznordin , gua punya ilmu hanya berkesan kat kampung sahaja, area bandar tak berapa menjadi.

fadh, cilakak !!

Tanpa Nama berkata...

err gunx....ko ada wat mcm teknik arwah atuk fadh tu ke?

gunx berkata...

tanpa nama, tu tahap dewa...

Tanpa Nama berkata...

cun gambo nieh

gunx berkata...

macey.