17 April 2009

Sayang, abang tahu itu yang sayang maksudkan disebalik gelak kecil itu, kan ?

"Bang ?"
"Ye", gua tekun menjamah nasi. "Kenapa ?"

"Baru gunting rambut eek ?"
"Hah yerr....", gua tekun menjamah nasi. "Kenapa ?"

"Kalau kulit abang putih, sebijik macam Amy Search.", si dia merenung tepat.

"Dah tu...kalau dengan tona warna kulit sekarang...gaya macam siapa ?", mulut gua masih bekerja mengunyah biji2 nasi.

"Hahahhaha....Hahahhaah.....", si dia gelak besar.

"Denzel Washington la tuh..." gua jawab dalam hati melalui indikasi gelak itu.

3 ulasan:

revrie berkata...

Macam palat. Tak akan lah sampai gitu jauh beza? ha ha.

nurul husna berkata...

nk tumpang gelak jugak..hahahaha..

patutla dlm blek meting td mcm trnmpk objek bulat semacam jer..hmmm

orang kuantan berkata...

pelawok la aok ni.. mana ada jusco kat kuantan..
aku kerja astec dulu, 3 tahun sudah,nama baru BI Tech