06 Januari 2009

Autoslave , satu sentuhan bumiputera.



Malam itu pekat lain macam. Gua tgh sedap2 hamek gambo kat Bangsar. Janji melayu gua dengan Yapong ni jam 11 mlm. Di tangan , tepat jam 10:55 mlm. Hah ?

Bab2 lari meeting ni , memang gua dah lali. Tiba2 gua hilang. Dari dulu lagi, kelibat gua ni ada pun tak menamboh, tak de tak mengurang. Jadi, gua cabut .

"Keh ada kat Kayu, KD" teks Yapong gua intai baca sambil tangan cekap memegang stereng. Teknik pemanduan berhimah ni mmg gua warisi sejak kecil. Apa guna laju2 . Nak laju , beli lah Evo. Takat kancil stended ni, kalau nak berlagok pun , runcit2 sudah lah. Tak yah lah ngada2 nak tampal stiker Mira.

Asap rokok Yapong memenuhi ruang. Lepas satu, satu. Banyak masalah gamoknya. Gua tahulah, gua pernah bujang. Ha ha ...

Gua berlagak kasual minta kira seme. Celaka!
Gua ingat 2 unit pinggan tadi ihsan pelanggan2 terdahulu.

"Jom", petik jari pekerja AutoSlave tanda mahu mula tugas.
Debor Yapong jumpa Amy Search masih tak hilang lagi, dah kene repair kete wa.

Padan muka.

2 ulasan:

pipiyapong berkata...

no plat rahsia..!!

gunx berkata...

mesti mesti..