08 Oktober 2008

Persekutuan Hardcore Nana Tanjung Edisi Raya.

mati kutu. itu sahaja perumpamaan tepat bagi anak perantauan macam gua.
sms kutuk2 tahap jatuh tak bangun memang menjadi adat kami. sesiapa yang beraya di perantauan akan mendapat habuan sms sedemekian. Justeru, i'm ready for it.

budak2 dah macam tebuan. sekejap datang, sekejap datang. sampai lumpuh memori gua nak mengenali seko2 budak. takut ada yg buat fraud. maklum lah , zaman sekarang, seme tak leh caya. polis pun leh rogol orang dalam balai. apa cerit ??

"ada bran , raya di Tempoyang ?", gua teks King of Drum.
"on de weiii", beberapa minit datang replai.

lunch hour. enak hidangan kami sekeluarga.
seketika selepas sedawa, gerombolan 5 jejaka Lipis hadir tiba.

"Ni apa kes sembang pasal Nana Tanjung ni ??", getus gua kehairanan.

Yapong tersengih kelat. Kumprinx menjeling drumset. Mael jean skinny tersenyum girang.
Selamat berkenalan Amar dan Mawi-look-a-like Nike guy ntah gua lupa nama.

Kehadiran lu orang bikin gua ceria sebentar. ha ha ha !

4 ulasan:

pipiyapong berkata...

hah yang macam mawi tu nama dia Padeli. Tapi lu panggil IPTman @MPPman je..
hancur sembang nana tanjung hahaha..

gunx berkata...

oo ye ke ? ha ha...

sal lu tak pantun2 kat mertua gua , tanya itu fender gitar...ha ha...

Kumprinx berkata...

down moral kita king..
lu la petik nana tanjung pehal?!
barai.. barai..

gunx berkata...

ha ha .. gua ok je...
kena sapot produk tempatan.