23 Jun 2008



Terjah

Sampai agak lewat. Bahang mentari semakin menerjah. Gua redup melihat gelegat manusia berlari2 anak. Mungkin sibuk dengan agenda masing2. Gua tak padhulik itu semua. Yang pasti, gua nyer job scope, mahu tembak orang.

Gua terjah ke dalam bilik. Mata meliar ke sana sini. Mencari posisi. YB di depan. Rancak berbual2. Kanak2 ribena menunggu giliran persembahan. Girang kepalang.

Senjata yang diasah semalaman, gua perlahan2 keluarkan. Sambil2 buat mata garang walaupun persis mat gian. Erhmmm...nampak solid. Gua ukirkan senyuman. Macam Eman Manan.

Desup2 cahaya bergelimpangan. Ramai mangsa menjadi korban. Dalam hal ini, hati mesti kejam. Nahh...teruskan serangan. Dentum! Dentam! Hahaha.....!!!

"Dikkk....ni mai dari surat kabor mana ni ?", tegur seorang pak cik sambil menggosok2 rambut jarangnya.
"Hehhe...tak de pak cik, saje2 datang...", gua jawab. Perlahan2 senjata gua aim.
Tembakkkkkkkkkk!!!

1 ulasan:

salman ® berkata...

beb..lu punya shoot dah nampak rare! aku suka. my suggestion..rendahkan lagi lu punya angle. kira mcm angle mata semut lah. cadangan aku je.