14 Februari 2008

@ Mecca

Semasa dalam perjalanan dari Madinah ke Mekah, wa sudah berangan tentunya scene bilik di sana lebih happening. Keadaan bilik yang begitu mewah di Madinah lengkap dengan shower dan tab mandi. Bisa pula select utk air panas dan sejuk cukup membuatkan wa seperti berada dalam satu percutian bulan madu.

Stesen tv di Madinah turut menghidangkan rancangan2 import dari USA. Mindset wa hingatkan rancangan terhad kepada bacaan al-Quran dan nasyid 24 jam ttp sangkaan wa meleset. You name it ! Seme ada. Nak lagho pun ada, nak ada pahala pun ada.

Tiba di perkarangan Mubarak Plaza ngam2 waktu Subuh. Melangkah longlai keluar dari bas kerusi statik. Bawa beg lagi !! Antara perkara paling kurang wa senangi. Heheheh...

Kepala wa sudah bayangkan katil yang enak, shower yang bertaraf 5 bintang lengkap dengan pakej sarapan dan makan malam dihantar terus ke bilik.

Daun pintu di buka, Errk......Bilik 2 orang di compress menjadi 8 orang ? Betul ke ni ? Ripley Believe or Not ?

Hantam saja la labu ! Wa dah lalok ni....Sat lagi nak habiskan rukun umrah. Jangan nak memandai2 korek hidung , sat lagi ... cabut bulu ...sendiri mau hingat .... ngeh ngeh !!

Tiada ulasan: