25 Oktober 2007

Hari Bergerak Pantas

"Baper haribulan hari ni bang ?"

Tiap hari wajah Asma' dan AY gua tatap dalam2. Senyuman2 manis dan tampan sepasang ini memang mysterious.

"Senarai list barang seme dah ok ke ?"

Gua terasa hari2 mendatang begitu cepat tarikan gravitinya. Gua terasa terawang2 dan fikiran tidak menentu. Perasaan ini gua jarang feel unless ada special occasion ahead.

"Udah2 la tu mengetehnyer ... bawa2 la berehat...!!"

Gua emo sedikit kalau objek2 yang gua sayang, terpaksa wa tinggal dalam tempoh masa yang lama. Kawan2, keluarga, motor, mp3 player kete , sony player , kancil 660, rumah di KD serta Pkini. Hati gua tangkap sebak tapi ....

"Muda2 la bagus pergi..", nasihat teman sepengetehan ketika berkunjung raya baru2 ini. Ini menambahkan suntikan vaksin semangat gua. Harap2 segalanya selamat.

Macam Dr SMS.

1 ulasan:

salman ® berkata...

wa pun emo bila tau kawan nak fly jauh² ni. tumpang gembira gunx. tgh congak duit poket bila plak aku boleh fly...huhuhuh