06 Julai 2007

92 yang gemilang

fantasi
1992, aku masih bersekolah, tumpang gembira dengan kejayaan misi negara. anak2 melayu mendominasi sukan badminton. Sidek brothers memang legasi bagiku. macam PRamlee dengan seni lakonnya.

Namun, sekarang, sukan ini semacam sudah tiada bintang berkulit sawo matang. bermata sepet sahaja ke gelanggang.


Jadi, aku mengambil keputusan utk menggalas misi negara kendatipun mendapat tentangan rakan taulan. aku mesti gigih berusaha untuk membawa pulang piala rebutan.

Indonesia dan China pasti aku dapat tumbangkan. Kita mesti yakin pada diri sendiri. Jangan fikirkan apa yang orang kata. Mereka jaki sebenarnya.

realiti
Errkk....jadi tak minggu depan kengkawan ?
dah seratus lebey rabak beli menatang raket nih....!! tak kan tak jadi ?????

3 ulasan:

Kumprinx berkata...

malaysia boleh beb..

ChikaDior berkata...

insyaallah.
azam dah ada.dah berniat la tu.
raket dah beli.
maknanya usaha pon dah ada tu.

ehehehe...

salman ® berkata...

nak buat friendly tak dgn geng opis aku..ahahha...aku pun main ihsan reket kawan je ni..