15 Ogos 2006


WYSI-Not-WYG !!

aku pun pening ngan life aku , kelakar kalau fikir, apa yg aku sangat2 mengharap jadi , tak jadi !!, tapi mende2 aku buat tak sungguh2, menjadi dengan jayanya... tapi biasa aa , mende yg berjaya pun , tak de aa besar sangat pun sampai mempengaruhi suasana sekeliling.

tu pasal, aku malaih nak plan, buat dan dan tu jugak .. tak jadi pun aku puas hati, mende tak plan, kalau plan , tak jadi lak .. lagi moral aku down ...

hidup dengan moral yg jatuh merudum agak memenatkan. untuk menaikkan semula tidak semudah yg disangkakan ... di kala itu sang syaitan kerap aa memainkan peranan agar 'derail' dari landasan .. hehhe...

adat aa hidup kat dunia ni. opera kehidupan. ada syaitan, ada malaikat, ada dosa, ada pahala, ada syurga ,ada neraka, ada kiamat, ada bidadari syurga .. hehhe... hidup mesti terus .. mati sudah tentu ...

Tiada ulasan: