13 April 2006


Jakun Singapore

antara wish aku yg teramat sangat adalah naik kapalterbang, sejak dari darjah 4 aku bercita2 sangat nak naik. aku tak leh menipu diri sendiri bahawa betapa jakunnya aku baru2 ni bila dapat naik kapal terbang (KT).

Selasa , 4/4/2006 , 4:30 pagi.
aku dah terjaga, tak dapat tidur, asyik membilang minit2 yg berbaki utk aku ke KLIA..hehe...mandi lebih kurang, check baran lebih kurang , terus ke KLIA, terima kasih Fong kerana hantar aku ke KL Sentral , susah2 je .. heehe....

Hafez sampai , tersengih2 ... aku sampai awal giler .. maklumlah jakun .. hehhe....

35 hinggit ke KLIA, pertama kali juga aku naik menatang ERL ni .. tak best pun .... macam LRT gak ... cuma ada meja kecik utk ko letak barang atau senang nak minum2 ...hehe...

Rizal dan sampai, kami check in dulu ... baru aku tahu kene chck in dulu .. biasa aku naik bas .. main redah jek rebut seat ...hehe....lepas chck in , semayang aa dulu ... subuh ....

hati2 aku berdebar .... bagaimanakah agaknya rupa dalam kapal terbang , bagaimanakah layanan pramugari2 yg pakai ketat tak hingat tu ..? wah.....aku naik kapal terbang ! cita2 aku tercapai !! alhamdulillah ... hehhe....

di bilik menunggu , aku buat2 cam dah biasa naik KT, kunun2 tak gabra aa....main henpon ,

tit!tit! dapat sms dari my adik ..

"Wah .. best aa naik kapal terbang ..."

aku senyum sendirian .............. bersambung ....

Sedutan episod akan datang ....

"cam ne ni hafez ?? hotel tak dapat lagi ni ? kita nak tidur kat mana ?"
"Hello Gunx !! where are you ? "
"Bosannya !! laparnya !! nak wat apa nih ???"






Tiada ulasan: