28 Mac 2006


Sleepless ... huwaarghhh

huwarghh, aku ngantuk gile har i ni .. dah 2 hari AY meragam , malam nangis sampai kul 4 pagi .. termasuk mlm tadi.. aku pun kekadang hangin tak hingat kalau dengar budak nangis di kala mata nak sangat tidur dan otak terasa sangat letih dan amat memerlukan suasana cengkerik dan unggas2 malam, namun ...

itu semua hanya teori belaka ... tangisan kuat sekuat 20 skala rektar menghiasi malam2 ku .... namun (berapa banyak namun daa....!!)

bak kata minik aku ..." tak kan sorang ni pun dan givap ???? macam mana nak seken ... ??" hek eleh... !! pedas la pulak ayat dia ... namun ... i take it positively ... ku bangun saje kul 4 pagi .. dan membaca majalah2 sampai mata naik bengkak sejurus selepas melenakan AY ... FYI , AY sekarang sedang deman, batuk dan selsema, pakej tuh !!! ...

harap mlm ni aku dapat tidur lena .... cobaaannnn !!!!!!!!!!!!!!!!



4 ulasan:

salman ® berkata...

ahak ahak....ayat 'seken' la plak. dah pantun tu gunx....namunnnn..

akaksyg berkata...

berjaga jgn tak berjaga... bagus jer bapak buleh jaga anak macam ni... hmmm...

Bila nak tambah ?? Ekekekeke...

Tanpa Nama berkata...

bace la fatihah n ayat kursi sambil tu bwk la turun bwh naik kancil ronde2 kj..die nak ekon

Tanpa Nama berkata...

r u amboi chatter before..?