13 Mac 2006


Rush Hour

sabtu ahad baru ni leh aku kategorikan sebagai Rush Hour, kerna aku tak dapat bersantai2 sangat kerna wujudnya aktivitti yg dapat di escapism lagi ....
bermula seawal 7:30 pagi , sabtu tenagaku dikerah membawa minik dan adik ke padang UIA kerana ada sort of sukaneka tadika kat situ , task aku sebenarnya adalah tukang melepas aa ... kira cam Flag Off aa.. aku tak minat sangat kerja2 yg melibatkan suara dan mengerah orang .. takut orang tersinggung dengan word aku yg lembut bagi aku , tapi yeahh .. tersinggung bagi orang lain .. ye aa kutu cam aku ni bukan reti nak berbudi bahasa... main redah je sound orang ..

so, aku tukar task suka sama suka dengaan FarisHamdi , TQ bro .. jadi camera man !! yeahh .. damn! i like this job ! kerja yg tak melibatkan suara.. aku sanggup !!! di sebabkan itu, aku cuba sedaya upaya mencari angle yang masyuk utk menhasilkan ouput yg jitu !! di harapkan Kak Ana , pemilik kamera suka dengan hasil kerja ku yg tak seberapa ..

ada event lain, sound aa gua !! any time , insyallah !!

balik , zohor .. apa laga ... zeraasss... tidur ... tak tunggu dah .. acara grand finale tuk hari ni ... hahhaa...

Ahad pagi , tut!tut!tut! kul 6 pagi , dapat call .. alamak .. ust fairuz call la pulak ..opss...aku lupa ada task tuk pagi ni ..haha....sori ustaz..sedap sangat tiduq.....apa laga.. aku cuba menjadi Takumi Fujiwara pada subuh yg hening itu ... alhmdulillah sampai ke surau Nusa Subang . jemaah masih solat lagi .. sempat lagi dapat rekaat pertama... hahahha........power gak aku drive .// hahhaha..... takabbur la pulak ...

jam menunjukkan kul 10 pagi .. ada kelas lak kat UIA .. haha....jadi Takumi lagi .... lewat 15 menit . .. sempat aaa layan ...
lepas tu kami merempit ke Nilai 3 ... adk aku lak nak beli barang kawin ... pergh.......ada sureHeboh la pulak . hamek koo.....bengkak kaki tekan klac ! padan muka !! pada observation aku ...

booth yg berunsur kebajikan kurang mendapat sambutan . tapi kalau yg ada unsur *tut* sikit ... melimpah orang .. aku cuba ushar ke booth agak soleh sikit .. cam Jejak Rasul .. hehhe...ada aa 2-3 kerat orang ... booth 999 ok gak layan .. ada info aa sikit .. tengok ornag kere sebat kalau makan dadah ... daripada makan dadah , baik makan karipap , selit lak kopi .... masyukk beb !!

dah a... aku dah penat taip ... badan pun sama ... rasa nak patah tulang belakang .... rasa cam inveterbrata lak ..

Tiada ulasan: