03 Mac 2006


Penat

ajak aku pi Careforu la pulak , ishhkk.. aku mengambil keputusan utk tidak mandi kerna jika jasad aku menerima air di waktu malam nescaya indeks kepenatan dan kemengantukakn akan naik mendadak lalu aku redah je pi Subang lepas solat isyak kat Tbg Haji.. abg guard yg mesra alam tu sempat angkat tangan , hehhe... ada sejarah aku ngan dia yg menyebabkan dia amat kamcing ngan aku ..hehheh

"Nak cari kasut sukan la bang " .. ye la ye la...jom aa pi, kang muncung pulak .... adik aku pun ushar gak ... dapat aa satu , rm15 hinggit harganya ... mulah maaa ..... ha ! apa laga ... bayar aa...kang baru dpaat gaji .huuhu...selamat duit aku yg dah tinggal ciput dah ni .. hehe....

anyway , terasa beban jugak kan since minyak naik ni .. menci !!

anyway ...selamat berjaya kepada adik tadika Little Azhar pada sukan tahunan nnt, abg gunx jadi peniup wisel la pulak ... siap aa korang .. tak dengar kata ... aku buat suara garau .... hahhha....

2 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

errr... abang gunx? aku salah pendengaran ker?

gunx berkata...

dah deal ngan bebudak , kena aaa up sikit jadi abang ....hehe.....