06 Mac 2006




Irwan's Next Rival (Spesel Report)

Bertempat di Faber Tower, jalan klang lama, aku dan irwan antara yg terawal datang. Rizal , aktor utama datang ngan adik dia , Selang bbrp minit, Hafez sampai, Cun !! nampak timing planning kita on skeduel !! Jom Gerak...

Rizal infrm Fadli (pemilik EK4, menetap di Klang), ceh !! aku lak yg silap percaturan , aku hingat ushar kat sini jek , ghupenyer kene rempit ke Klang .. jauh tu ... Hafez ofer Vios dia ... lanyak je aa...hari dah tengah hari ni ...kang lambat lak ... aku tahu Rizal mesti tgh tak ketaruan skang .. nafas turun naik .. al maklumlah , nak merisik janda berhias, bukan calang2 bai ... janda mesti berpengalaman ... tidak gelojoh ... banyak pulak helahnya ... heheh....

samapi di Seri Andalas ... jom pekena kas-kas dulu .. aku oder air je... begitu juga dengan peserta lain ... Irwan mengeluarkan manual Honda dia ...ntah aku satu hapah tak paham ... layan jek .... Vrommmmmmmmmm !!!!


aku terkasima, dengan bunyi itu , dada aku makin kencang... suppp !! EK4 tepat parking depan kami .. di saat itu ,
aku dah spechless, tak reti nak cakap apa dah .. lantas aku mengeluarkan kamera .... sekonyong2 aku snap2 apa yg patut demi memuaskan nafsu serakah aku ... nah .. korang saksikan sendiri gambar eksklusif khas utk pembaca blog boringku ini ....


1 ulasan:

mushluv berkata...

hik hik, ek4.. mmg best.. plg slo 120.. hehe..