15 Februari 2006

Down To Earth

erhmmm, budak pompuan depan aku ni masih lagi bertenet, cehh !! tak berkesan gak leteran aku dulu ..heheh.... tapi cam budak lain je, bukan girl dulu .. balak dia cam garang jek ... bergaya ngan asap rokok kretek dia , ceh ! best aa tu ... huhuh... aku tak sound apa2 , just dok celah antara depa on the way turun ke bumi ...speechless..huh!!!

lepas isyak, aku vrommkan ex5 kat bawah, nampak tangan minik aku melambai kat atas , suh tunggu aa tuh ... lambat lagi aa tuh ... aku tenang kat bawah melihat 2 mamat india tgh asyik basuh kete satria .... baper aa agoknya gaji depa ni ??? lek je kan ?? leh hidup ngan keje basuh kete ... maintain .. rezeki masing2...

nampak kelibat minik turun ... berdesup ke Giant tanpa memakai helmet..minik aku je pakai ... huhuh..... laws are made to be broken !! huhuhu.... lepas soping, ushar rumah nearby , kot2 ada yg disewakan ... ada gak 2-3 bijik kosong, tapi tak de iklan ...dah beranak pinak dah jin dlama tu .. leh ajak geng Seekers datang ... harapan pudar ... balik hampa....tak pe sayang,!! lain hari kita cuba ye....

Tiada ulasan: