16 Februari 2006

Konflik
kat palestinkini , sibuk dok argue pasal Hizbur Tahrir, aku sebenarnya baru pestaim denga, so agak blur pasa awalnya, so aku kaji aa sendiri, tanya otai2 ... so dapat aa tahu sikit .... dia cam pertubuhan yg lengkap gak , ada method tersendiri dalam menyebarkan islam,

so aku rasa ok jek .. cuma ada aa beberapa mende yg konflik dengan pertubuhan lain ... tapi aku rasa mende tu normal as long as kita cool dan rendah diri ... tak ego ...bila datang ego tu yg tak best... kita argue sampai nak bermusuh walhal mende yg kita gaduhkan tu bende cabang je, isu ranting .. isu2 besar tak nak lak kita kisahkan .... cmon aa guys !!! korang dah besar , fikir2kanlah .... uhuhuh cam best je cakap aku ni ....huuhuh....

Drift




lama aku borak ngan iwan smlm pasal mende ni , rasa cam semangat lak nak driftkan kancil aku , ttp setelah mendengar taklimat teknikal oleh beliau , aku membatalkan niat suci aku kerana bbrp sebab.

1-cuak
2-kancil tarik depan, drift best kalau kete tarik belakang..e ceh..
3-aku sayangkan gear box
4-tak de track
5-sebenarnya aku takut aaa....

tapi ... ada masa nnt aku , aku nak suh iwan ajar kan ... pasal kat kg aku , korner dia best2 .... huhuhu....

1 ulasan:

Tanpa Nama berkata...

oits gunx

cayalahhh.. nak mendrift...