12 Januari 2006


Suwer ?? Waduhh !! Takkan 2 minggu pak menguasai ilmu ikhlas ???

hehehe...raya haji kat Lipis agak mandum kali ini, kerna aktivti aku agak terbatas.. kalau kat rumah aku , suka hati aku je nak belah pi minum kat kedai, sms je Bede, terus on je naik Kancil aku ke Maran minum kat padang golf, ni kat Lipis , aku nak sms sape ???

Pak mertua aku , kalau betul2 mengayat, aku yakin dia leh ajak mengeteh kat town, tapi lately, pergerakan dia agak terbatas kerna kaki dia sakit, di tambah lagi dengan cuaca yg agak bagus kita melepak atas bantal sambil mendengar air hujan mengenai atap zink...klasik beb !!

last2 , aku akhiri episod hidup aku dengan menonton Animal Planet, National Geograpik, Amazing Video, HBO's,
last sekali citer Indon ni .. masyuk gak ...

ada unsur dakwah .. rocker ni sudah jatuh cinta sama ini awek , awek ni lak anak tok lebai ... nak kawin ngan dia kena pandai solat , baca quran . and last sekali menguasai ilmu ikhlas ... bagus gak mesej dia ...tapi biasak aa
macam filem Malaysia gak .. tema Cinta adalah primari !!


Rashid Sibir antara pengarah filem dakwah yang patut kita ketengahkan ... drama2 dia best giler... bisa melunturkan air mata ... go Rashid go !!

1 ulasan:

DeLinn berkata...

aku pun ada tgk cerita tu. So der very kelakar tapi ada mesej yg bagus. :D